מינויים במגזר הציבורי

מנכ”ל מכון התקנים הישראלי, יהיה איש התעשייה מר פנחס שחר

ראש מכון התקנים הישראלי מר אורי דורי; "אני מברך על בחירתו של פנחס שחר למנכ"ל ’מכון התקנים’ ומשוכנע, כי יחד נוכל להצעיד את מכון התקנים להישגים משמעותיים נוכח האתגרים העומדים בפנינו בתקופה זו”.
0
0
מנכל מכון התקנים הישראלי, יהיה איש התעשייה מר פנחס שחר
מנכל מכון התקנים הישראלי, יהיה איש התעשייה מר פנחס שחר

מנכ”ל מכון התקנים הישראלי, יהיה מעתה איש התעשייה מר פנחס שחר

איש תעשייה פנחס שחר (64), יהיה מונה לתפקיד מנכ”ל מכון התקנים הישראלי (מת”י) כך אישר בסוף השבוע שחלף (1.9.16) ועד הפועל (דירקטוריון) של מכון התקנים הישראלי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מנהלת היחידה לתקשורת וקשרי חוץ של מכון התקנים הישראלי הגב’ ורד אורן, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; שחר, הוא בעל ניסיון של 36 שנים בתפקידי ניהול ויעוץ בכירים בתעשיות שונות.

מר שחר, בן ה-64, הנו בוגר הנדסה מ’הטכניון’ בעיר חיפה, שימש בין היתר כסגן נשיא בכיר וכמנהל שני חטיבות בין לאומיות ב’חברת וישיי’ וכסמנכ”ל תפעול בחברת ’קרמר אלקטרוניקה’.

עם מינויו אמר ראש מכון התקנים הישראלי מר אורי דורי, כי; “אני מברך על בחירתו של פנחס שחר למנכ”ל ’מכון התקנים’ ומשוכנע, כי יחד נוכל להצעיד את מכון התקנים להישגים משמעותיים נוכח האתגרים העומדים בפנינו בתקופה זו”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן