צרכנות

המועצה הישראלית לצרכנות, העלתה פורום לשאלות בנושא זכויות צרכניות

0
0

בשנת 2013, התקבלו ב-מועצה הישראלית לצרכנות כ-40 אלף פניות צרכנים ◄ מנכ”ל המועצה לצרכנות, עו”ד אהוד פלג; “מדובר בצעד נוסף שהמועצה לצרכנות, עושה לטובת מתן מענה לפניות צרכנים. כמות התלונות ובקשות הייעוץ שאנו מקבלים עולה כל שנה ובהתאם לכך, אנו מפתחים כלים נוספים, על מנת לסייע ל’צרכנים’ למצות את זכויותיהם למול עסקים ונותני שירות.
המועצה הישראלית לצרכנות, העלתה פורום לשאלות בנושא זכויות צרכניות
המועצה הישראלית לצרכנות, העלתה פורום לשאלות בנושא זכויות צרכניות

צרכנים רבים אינם יודעים למי לפנות במקרים בהם הם נתקלים בעוולה צרכנית ובחוסר הגינות בתחום הצרכנות. כשבית עסק, הטעה צרכן, כשמוצר חדש שנקנה התגלה כפגוּם, במקרה שחברות ובתי עסק מתעלמים מפניות צרכנים וכיוצ”ב. גם מודעות הציבור לזכויותיו ולהגנות שנתונות לו ב’חוק הגנת הצרכן’ אינה גבוהה – לצורך כך, בין היתר השיקה ’המועצה הישראלית לצרכנות’, פורום חדש לשאלות בנושא; “זכויות צרכניות”. אל הפורום החדש, יהיה ניתן להיכנס דרך אתר המועצה, וכתובתו; פורום המועצה לצרכנות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בעקבות שאלות רבות שמגיעות אל המועצה לצרכנות בנושאי ’זכויות צרכניות’ הוחלט להקים ’פורום’ בו ניתן יהיה לקבל מענה לשאלות אלה ממומחים מטעם המועצה.

הקמת הפורום מהווה אפיק נוסף בו יכולים הצרכנים בישראל לקבל מידע אמין ותשובות מוסמכות לשאלותיהם, וזאת בנוסף לאפיקים הקיימים היום אותם מפעילה המועצה לצרכנות; “כתבו אלינו” באתר המועצה, עמוד ה”פייסבוק” של המועצה הישראלית לצרכנות, פניות בפקס, בדואר ובאמצעות הטלפון, ובעיקר באמצעות טופס תלונה / בקשת ייעוץ.

פרסומת; תרומת כאן נעים | עיתון האינטרנט של כל המדינה | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’

בשנת 2013, התקבלו ב-מועצה הישראלית לצרכנות כ-40 אלף פניות צרכנים, זאת בנוסף לאלפי פניות נוספות שהתקבלו באמצעות האפיקים שהוזכרו לעיל. מטרת הפורום היא לתת מענה מהיר ככל שניתן לצרכנים על מנת שיידעו את זכויותיהם וחובותיהם בעת ביצוע עסקה ובצורה כזו לנסות לחסוך תלונות עתידיות כמו גם לקדם את רמת ההגינות בחיי המסחר.

מנכ”ל המועצה לצרכנות, עו”ד אהוד פלג, הבהיר, כי; “מדובר בצעד נוסף שהמועצה לצרכנות, עושה לטובת מתן מענה לפניות צרכנים. כמות התלונות ובקשות הייעוץ שאנו מקבלים, עולה כל שנה ובהתאם לכך, אנו מפתחים כלים נוספים, על מנת לסייע ל’צרכנים’ למצות את זכויותיהם למול עסקים ונותני שירות.

מומחי המועצה לצרכנות, מחכים לכם, והם ישמחו, באמצעות הפורום, לשוחח איתכם ולענות לכל שאלה”.

מנכ”ל המועצה לצרכנות, עו”ד פלג, סיכם ואמר, כי; “ידע הוא כוח, וכי אחת ממטרות המועצה כארגון הצרכנים היציג על-פי חוק, היא לחזק את ההגנות העצמיות של הצרכנים כנגד עוולות וחוסר הגינות בהן הם נתקלים”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן