חדשות כאן ישראל חינוך

רחל מתוקי אשת החינוך ומנהלת מחוז חיפה, הלכה לעולמה

רחל מתוקי, הלכה לעולה בת 56 לאחר מחלה קשה ◄ על רקע עבודה החינוכית הענפה, זכתה רחל מתוקי בשורה של פרסי הצטיינות ◄ באור עקיבא היא הצליחה להביא את העיר להישגים לימודיים משמעותיים והעמידה את שיעור הזכאים לבגרות על 100% ◄ ההלוויה תתקיים ביום ראשון, ה-11.12.2016, בשעה 11:30 בבית העלמין ביהושע (כפר סמיר) בעיר חיפה.
0
0
רחל מתוקי אשת החינוך ומנהלת מחוז חיפה, הלכה לעולמה
רחל מתוקי

משרד החינוך, הודיע היום (שישי, ט’ בכסלו התשע”ז) בצער רב על מותה של אשת החינוך ומנהלת מחוז חיפה, רחל מתוקי ז”ל. מתוקי ז”ל, נפטרה הבקר (ו’) לאחר מאבק במלחמה קשה. היא היתה בת 56 במותה. ההלוויה תתקיים ביום ראשון, ה- 11.12.2016, בשעה 11:30 בבית העלמין ביהושע (כפר סמיר) בעיר חיפה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

במסגרת תפקידה כמנהלת מחוז חיפה ומ”מ יו”ר המזכירות הפדגוגית, הובילה רחל מתוקי שורה של תכניות חינוכיות, ואף היתה שותפה בכירה בוועדות משרדיות וציבוריות גדולות, בהן;

■ התכנית הלאומית ללמידה משמעותית. רחל, היתה שותפה בכירה בהובלת התכנית וביצירת חוקת זכאות חדשה לבגרות.

■ ראש צוות העבודה לגיבוש תכנית הלימודים תרבות יהודית ישראלית בבתי הספר הממלכתיים.

■ וועדת קבלה לאוניברסיטאות ולמכללות – רחל, עבדה במשותף עם ועד ראשי האוניברסיטאות על גיבושו של מתווה חדש המאפשר לבוגרי מערכת החינוך להתקבל למוסדות אקדמיים על סמך תעודת הבגרות בלבד, ללא צורך בבחינה הפסיכומטרית.

■ הוועדה לתשלומי הורים בחינוך המוכר שאינו רשמי – רחל מתוקי, היתה שותפה בגיבושו של מתווה המגביל את גביית תשלומי ההורים בבתי ספר מוכרים שאינם רשמיים. מתווה זה נועד ליצור הסדרה של נושא התשלומים במערכת חינוך זו.

אחד מהפרויקטים החינוכיים הגדולים אשר הובילה רחל מתוקי כמנהלת מחוז חיפה הוא ’קונגרס הנוער בונים חברת מופת 2048’.

הקונגרס עוסק בחיזוק השותפות שבין תלמידים יהודים וערבים, חילוניים ודתיים. הפרויקט הפך למסורת במערכתה החינוך של מחוז חיפה. הקונגרס, מתכנס מדי שנה בשנה.

לפני כניסתה אל משרד החינוך, כהנה רחל מתוקי בתפקידי חינוך נוספים; ראש מערכת החינוך והתרבות ב-עיריית חיפה (בשנים; 2010-2005) ומנכ”לית קריית החינוך עתידים בעיר אור עקיבא (בשנים; 2005-2000).

במסגרת התפקידים הללו הובילה רחל, בין היתר את התכניות למניעת נשירה וקידום ההישגים הלימודיים. באור עקיבא היא הצליחה להביא את העיר להישגים לימודיים משמעותיים והעמידה את שיעור הזכאים לבגרות על 100%.

על רקע עבודה החינוכית הענפה, זכתה רחל מתוקי בשורה של פרסי הצטיינות, בהם;

פרס עובדת מצטיינת נציבות שירות המדינה, מנהלים בדרג הבכיר במשק (בשנים 2014-2015).

פרס עובדת מצטיינת בדרג הבכיר משרד החינוך (בשנים 2014-2015).
פרס עובדת מצטיינת מנכ”לית משרד החינוך למנהלים בדרג הבכיר ביותר במשרד (בשנים; 2015-2016).

■ אות עמיתה של כבוד מטעם מכללת גורדון (2016).

יהיה זכרה ברוך.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן