רפואת עיניים רשלנות רפואית

תובעת מיליונים מ’רשת מכבידנט’: רופא השיניים הפיל מזרק לתוך עיני

עו"ד עדי אברג’יל ברוורמן ממשרד עו"ד דוד פייל ושות’; "כתוצאה מפגיעתה היא סובלת מצלקת בעינה המפריעה לראייתה, וכיום רואה מעט מטושטש בעין זו. "האירוע פגע בבריאותה וגורם לה סבל, תסכול וכאב, שכן למרות הזמן הרב שחלף – מצבה לא השתפר והיא ממשיכה ותמשיך לסבול מכאבים אלו כל ימי חייה...".
0
0
עו"ד אברג’יל ברוורמן | תובעת מיליונים מ’רשת מכבידנט’: רופא השיניים הפיל מזרק עם חומר רעיל אל תוך עיני
עורכת דין אברג’יל ברוורמן

על זה כבר נאמר, יצאה בשן ועין; אישה נשואה ואם לשלושה שסבלה מ’כאבי שיניים’ לא האמינה למה שאירע לה בעת שעברה טיפול שורש במרפאת ’מכבידנט’ בע”מ – רשת מרפאות שיניים מקבוצת “מכבי שירותי בריאות”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

האישה שסבלה מכאבי שיניים טורדניים הגיעה אל מרפאת ’מכבידנט’ בעיר פתח תקוה עם הרבה תקווה להיגאל מכאביה וייסוריה בטיפול שורש של השן, שם התיישבה על כיסא הרופא המטפל פערה את פיה ונשארה איתו המומה לאורך זמן רב, זאת מפני שבמהלך הטיפול שלפתע נשמט מידיו של הרופא, מזרק המיועד לשטיפת תעלת השורש, ובו חומר רעיל, ישירות אל תוך עינה.

הרופא גם הוא כנראה, פעור פה וההמום, ניסה תחילה להרגיע כשהורה לפציינטית ההמומה לשטוף את האזור והמשיך בטיפול כרגיל.

אלא שעם סיום הטיפול בכאבי השיניים החלה המטופלת לחוש בעינה הימנית כאבים חזקים ופנתה אל רופא עיניים, שהפנה אותה בדחיפות אל חדר המיון.

בחדר המיון, אובחן, כי האישה סובלת מחתך מהמרכז מטה ולעומק בעין ומקיפול השכבה הפנימית ביותר של ה’קרנית’. מעבר לכך, האישה סובלת מ’צלקת’ שנותרה בעינה, תרתי משמע.

העין, כמקובל נחבשה והאישה, קיבלה טיפול אנטיביוטי ומאז נכנסה ויצאה בתדירות גבוהה מבית החולים ומרופאי עיניים שונים, בהם גם מומחה עיניים פרטי וזאת בעקבות כאבים, גירוי ו’גרד’ בעינה הימינית שלא נפסקו.

הרופאים, המשיכו לתת לאישה ’טיפול אנטיביוטי’ והוראות למנוחה ולהימנעות ממקומות הומים, עד שנאמר לה, כי טיפול ממושך ב’סטרואידים’ עלול להחמיר את מצבה והיא לכך הונחתה להשתמש בו רק במקרים בהם הכאב בלתי נסבל.

בשאר הזמן, הונחתה האישה להשתמש ב’תחליפי דמעות’ אשר לטענתה, אינם מסייעים לה ובסופו של דבר אף נאמר לה על ידי הרופאים, כי מצב עינה בעינו הוא כרוני וכי היא תסבול ממנו לשארית חייה.

כיום ממשיכה האישה התובעת לסבול מצלקת עמוקה בעינה הימנית, כאבים, אדמומיות, גירוי וגרד בעינה ואף מראייה מטושטשת בעין.

זאת ועוד; היא מתקשה לנהוג בלילה ולכן, הוצאות ה’ניידות’ שלה התייקרו משמעותית. היא ספגה הפסדי שכר ופנסיה, כושר ההשתכרות שלה נפגע והיא כאמור, סובלת מכאבים כרוניים.

בצר לה פנתה אל משרד עורכי דין דוד פייל ושות’ ברח’ היצירה 14, בעיר רמת-גן, המתמחה בתיקי רשלנות רפואית, תאונות דרכים ובתביעות מול חברות ביטוח וקופות חולים, שם הוחלט לאחר התייעצויות כי עו”ד עדי אברג’יל ברוורמן ממשרד עורכי הדין פייל ושות’ תייצג את הלקוחה וכי יש מקום להגשת התביעה לפיצויים נגד מכבידנט, על סך 2.5 מיליון שקלים (!) בשמה של האישה.

עורך דין דוד פייל בעל משרד עורכי דין פייל ושות’ מתמחה בתביעות רשלנות רפואית ובתביעות נזקי גוף בכלל צילום שי שקולניק | עיבוד צילום שולי סונגו ©
עורך דין דוד פייל

מכתב התביעה, עולה, כי; “הנתבעת (’מכבידנט’) שלחה את התובעת לביתה, מבלי לדווח לה על ההשלכות שעשויות להופיע בעקבות האירוע המצער, ומבלי להפנותה לבדיקה רפואית דחופה, ובכך סיכנה את ראייתה של התובעת” – טוענת עורכת דין אברג’יל ברוורמן שמוסיפה, כי; “במעשיה ובמחדליה, גרמה מכבידנט לתובעת לכאב ולסבל, להוצאות רפואיות, לאובדן השתכרות, לנזק לצמיתות בעינה ולפגיעה קשה באיכות חייה”.

מתקשה לנהוג בלילה, כושר השתכרותה נפגע

“התובעת סובלת עד היום מגירוי, מאדמומיות ומכאבים בעינה הימנית, שפוגעים באיכות חייה, מפריעים לה ומחייבים אותה להשתמש בטיפות ובמשחות עיניים באופן קבוע, ולדברי רופאיה – תאלץ להמשיך כך לצמיתות”, דברי עו”ד אברג’יל ברוורמן.

כמו כן, לדבריה, כתוצאה מפגיעתה היא סובלת האישה מצלקת בעינה המפריעה לראייתה, וכיום רואה מעט מטושטש בעין זו; “האירוע פגע בבריאותה וגורם לה סבל, תסכול וכאב, שכן למרות הזמן הרב שחלף – מצבה לא השתפר והיא ממשיכה ותמשיך לסבול מכאבים אלו כל ימי חייה”.

מעבר לכך, נמסר לאישה, כי הטיפול ארוך הטווח שקיבלה ב’סטרואידים’, תרם לפגיעה במצבה ועלול להחמיר אותו בעתיד. בבדיקותיה האחרונות, הועלה אף חשד, כי היא סובלת ממחלה דלקתית של העין, שיכולה להיגרם, בין היתר, כתוצאה מטראומה בעין.

כיום, טוען עו”ד אברג’יל ברוורמן, מתקשה האישה בנהיגה בלילה, דבר המוביל אותה ל-הוצאות ניידות מוגברות. בנוסף, היא מצויה במעקב רפואי צמוד הגורר עמו הוצאות רפואיות כבדות. כושר תפקודה והשתכרותה נפגע והיא נזקקת לעזרת הזולת בביצוע פעולות יומיומיות.

התביעה, הוגשה בימים אלה בבית משפט השלום בעיר תל אביב. טרם הוגש כתב הגנה.

תגובת מכבידנט;

מרשת מרפאות ’מכבידנט’ נמסר בתגובה על ידי יועצת תקשורת הגב’ מיכל הרשקו, כי; “מדובר במקרה שאירע בשנת 2009 ורק כעת הוחלט להגיש תביעה בנדון.

התביעה התקבלה לידינו ומפאת החיסיון הרפואי של המטופלת לא נוכל להתייחס לטענות. תגובתנו תינתן בבית המשפט”.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן