חינוך

שר החינוך, גדעון סער: מנחם בגין ז”ל, אדם ששמר על העקרונות, האמונות והדרך שלו

0
0

שר החינוך גדעון סער, ותלמידים, קיימו סיור חינוכי במוזיאון מנחם בגין, בירושלים, בו מוצגות תחנות מרכזיות בחייו של מנחם בגין ז”ל ◄ התלמידים, ציינו, כי לדעתם בגין ז”ל, ניחן בתכונות של מנהיגות, אומץ לב וצניעות. הביקור הרחיב את ההיכרות והידע שלהם גם עם דמותו ומורשתו של בגין ז”ל, כמו גם עם אירועים מרכזיים בתולדות מדינת ישראל והקמתה.
שר החינוך, גדעון סער: מנחם בגין ז
שר החינוך, גדעון סער: מנחם בגין ז”ל, אדם ששמר על העקרונות, האמונות והדרך שלו

היום, במלאת 20 שנה לפטירתו של מנחם בגין ז”ל, קיים שר החינוך, מר גדעון סער, יחד עם ההנהלה הבכירה של משרדו ותלמידי “תיכון גונן”, ביקור במרכז מרכז מורשת מנחם בגין, הנחשב מפעל ההנצחה הממלכתי לאחד המנהיגים הגדולים ביותר של העם היהודי במאה ה-20.

שר החינוך, הנהלת המשרד, והתלמידים, קיימו סיור חינוכי במוזיאון הנמצא בכתף הינום, הצופה אל הר ציון וחומות העיר העתיקה בירושלים, בו מוצגות תחנות מרכזיות בחייו של מנחם בגין ז”ל אשר היה ראש הממשלה השישי של מדינת ישראל, יו”ר תנועת החרות ומפלגת הליכוד, שר בממשלות ישראל, מפקד האצ”ל בתקופת המאבק במנדט הבריטי, חותם הסכם השלום עם מצרים וחתן פרס נובל לשלום לשנת 1978.

בתום הביקור, קיים שר החינוך, דיון עם תלמידי בית הספר על התרשמותם מהביקור וידיעותיהם אודות קורות חייו ותפקידיו השונים של מנחם בגין ז”ל, כמפקד האצ”ל, כמנהיג האופוזיציה בכנסת וכראש ממשלת ישראל.

מנחם בגין ז”ל

התלמידים, ציינו בשיח, כי לדעתם מנחם בגין ז”ל, ניחן בתכונות של מנהיגות, אומץ לב וצניעות. עוד ציינו התלמידים, כי הביקור הרחיב את ההיכרות והידע שלהם גם עם דמותו ומורשתו של מנחם בגין ז”ל, כמו גם עם אירועים מרכזיים בתולדות מדינת ישראל והקמתה.

שר החינוך, מר גדעון סער, אמר בשיח עם התלמידים; “מנחם בגין ז”ל, שירת את המדינה 30 שנה באופוזיציה עד לבחירתו לכהונת ראשות הממשלה. בתולדות המדינות הדמוקרטיות קשה למצוא אדם שהנהיג אופוזיציה במשך תקופה כה ארוכה.

זהו דבר מיוחד המעיד על אישיותו של בגין – אדם ששמר על העקרונות, האמונות והדרך שלו. מנחם בגין, זכה לאמון רחב בשל דרכו ויושרו”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן