כאן מדע | טכנולוגיה

שר המדע מר אופיר אקוניס: המשרד בשיא של כל הזמנים

תקציב משרד המדע הטכנולוגיה והחלל עלה מ-397 מיליון שקלים חדשים בשנת 2016 ל-443 מיליון שקלים חדשים בשנת 2017 ו-484 מיליון שקלים חדשים בשנת 2018 ◄ השר אופיר אקוניס; "ישראל היא מעצמה בטכנולוגיה וחדשנות מהמעלה הראשונה. אין חרמות בתחום המדע ואנו מתכננים לחתום על הסכמי מדע עם מדינות נוספות במזרח הרחוק, באירופה, באמריקה הלטינית ובאפריקה".
0
0
שר המדע מר אופיר אקוניס: המשרד בשיא של כל הזמנים בגלל הגדלת תקציב המשרד משמעותית
שר המדע מר אופיר אקוניס: המשרד בשיא של כל הזמנים בגלל הגדלת תקציב המשרד משמעותית

שר המדע חבר הכנסת אופיר אקוניס (מפלגת הליכוד) הציג היום (שני, כ”ה טבת תשע”ז) את פעילות משרד המדע הטכנולוגיה והחלל בפני ‘ועדת המדע בכנסת’ והצהיר, כי; “המשרד בשיא של כל הזמנים”. השר, התייחס בדבריו להגדלת תקציב המשרד מ-397 מיליון שקלים חדשים בשנת 2016 ל-443 מיליון שקלים חדשים בשנת 2017 ו-484 מיליון שקלים חדשים בשנת 2018.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

שר המדע, הציג בפני הוועדה את פעילויות משרד המדע הטכנולוגיה והחלל השונות בשנת 2016 בהן השתתפו יותר מ-270,000 איש, בין היתר בפעילויות כגון; תכנית מדעניות העתיד, שבוע החלל, ליל המדענים, תכנית להב”ה לצמצום הפער הדיגיטלי ועוד;  “הבטחתי להנגיש את המדע והטכנולוגיה לציבור והפעילויות האלו, הן הביטוי המעשי לכך” – אמר השר אקוניס.

השר אקוניס: בשנה וחצי הקרובות מתוכננים 6 שיגורים של לוויינים

דוברת וממונה על יחסי ציבור | משרד המדע, הטכנולוגיה והחלל | הגברת ליבי עוז, מסרה לפורטל ‘כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינהכי בנושא קשרי החוץ המדעיים של ישראל, הצהיר השר אקוניס, כי; “ישראל היא מעצמה בטכנולוגיה וחדשנות מהמעלה הראשונה. אין חרמות בתחום המדע ואנו מתכננים לחתום על הסכמי מדע עם מדינות נוספות במזרח הרחוק, באירופה, באמריקה הלטינית ובאפריקה”.

בתחום החלל, בישר השר אקוניס, כי בשנה וחצי הקרובות מתוכננים 6 שיגורים של לוויינים שמפתוחים בתמיכת סוכנות החלל הישראלית במשרד.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן