נוף הגליל

שיכון ובינוי תבנה את קריית הממשלה בעיר נצרת עילית

קריית הממשלה החדשה בעיר נָצְרַת עִלִּית (הוכרזה כעיר בשנת 1974) נחשבת עיר מחוז בגליל התחתון ומן הערים הבולטות במחוז הצפון של מדינת ישראל, תשתרע על היקף של 26,000 מטרים מרובעים והיא עתידה לרכז את כל יחידות הממשלה המחוזיות בעיר נצרת עלית בבניין אחוד שייבנה סמוך אל בית המשפט המחוזי ולעיריית נצרת עילית
0
0
בצילום קריית הממשלה העכשווית על שם רבין בעיר נצרת עילית | צילום: ויקיפדיה
בצילום קריית הממשלה העכשווית על שם רבין בעיר נצרת עילית | צילום: ויקיפדיה

חברת שיכון ובינוי סולל בונה תשתיות בע”מ, היא הזוכה במכרז החשב הכללי במשרד אוצר לבניית קריית הממשלה בעיר נצרת עילית.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעים’ בפייסבוק’ או בטוויטר

בחירת החברה הזוכה במכרז, נפלה לאחר שאגף החשב הכללי במשרד האוצר, באמצעות מינהלת הבינוי הממשלתי, הכריעו, כי חברת שיכון ובינוי סולל בונה תשתיות בע”מ, היא העומדת בתנאי המכרז בצורה האופטימלית ביותר לבינוי קריית הממשלה בנצרת עלית.

במכרז התמודדו 5 חברות שנדרשו לעמוד בתנאי בינוי בשיטת מימון, תכנון וביצוע (PFI)  וכן להגיש הצעה תכנונית אשר נבדקה על ידי צוות משנה מקצועי שמונה על ידי ‘וועדת המכרזים’.

קריית הממשלה החדשה בעיר נָצְרַת עִלִּית (הוכרזה כעיר בשנת 1974) נחשבת עיר מחוז בגליל התחתון ומן הערים הבולטות במחוז הצפון של מדינת ישראל, תשתרע על היקף של 26,000 מטרים מרובעים והיא עתידה לרכז את כל יחידות הממשלה המחוזיות בעיר נצרת עלית בבניין אחוד שייבנה סמוך אל בית המשפט המחוזי ולעיריית נצרת עילית.

מדוברות משרד האוצר, נמסר עוד, כי המבנה יתוכנן בסטנדרט בניה איכותי ועל פי דרישות התקן העדכניות ביותר.

יצוין כי הקמת קריית הממשלה בנצרת עילית, מצטרפת לצעדים שנוקטת הממשלה לצורך ‘קידום הפריפריה’ ו-אזור צפון הארץ וצפויה לקדם את פיתוח האזור, לייעל את השירות לציבור, תוך הפחתה בהוצאות השוטפות של הממשלה.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן