יופי נעים

ציפורן שעירה, טרנד חדש הגיע לעיר, שעירה, מבחירה

לאחר ששוק ה"לק" מיצה לחלוטין טקסטורות שונות כמו; נחש, קרוקו, סדוק וקוויאר, הגיע תורו של הכוכב התורן בדמות המרקם השעיר והפרוותי המוצע על גבי הציפורניים בטוויסט קסטרימי נועז ★ מדובר בפרווה שעירה במראה יוצא דופן שהוצמדה לציפורני דוגמניות המסלול". ממותג הלק CND, נמסר, כי מדובר כמובן ב’פרווה מלאכותית’ וששום בעל חיים, לא נאלץ לסבול בעבור המראה השעיר וההזוי הזה של שעירה, מבחירה!
0
0

תופעת ’תשעורת יתר’ אצל נשים (הירסוטיזם – Hirsutism), בגלל השפעה עודפת של אנדרוגנים, הורמוני מין גבריים, היא אחת התופעות המתאפיינת כשיער המופיע מעל השפה העליונה, בסנטר, באוזניים, על הלחיים, על הבטן התחתונה, בגב, בחזה ובגפיים עצמן המציקות והמטרידות ביותר אצל נשים, אלא שעתה להיות שעירה ועוד ב-ציפורן אצבע של כף היד, מבחירה, זה באמת משהו חדש לגמרי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

אם עוד שמעתן על טרנד הציפורן השעירה? קובי טיריפינטו- יחסי ציבור, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; כי בשבוע האופנה האחרון בעיר ניו-יורק (אופנת סתיו-חורף 2017) בתצוגת מותג האופנה הבריטי ליברטין, הציגה ג’אן ארנולד – הטרנדולוגית הראשית ב’מותג הציפורניים האמריקאי CND’ את טרנד הציפורניים השעירות.

“לאחר ששוק ה”לק” מיצה לחלוטין טקסטורות שונות, כמו; נחש, קרוקו, סדוק וקוויאר, הגיע תורו של הכוכב התורן בדמות המרקם השעיר והפרוותי המוצע על גבי הציפורנייםבטוויסט קסטרימי נועז”.

מדובר בפרווה שעירה במראה יוצא דופן שהוצמדה לציפורני דוגמניות המסלול”. ממותג הלק CND, נמסר, כי מדובר כמובן ב’פרווה מלאכותית’ וששום בעל חיים, לא נאלץ לסבול בעבור המראה השעיר וההזוי הזה שכובש ממש ברגע זה את העולם המערבי…

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן