אורח נעים לאישה

למה ‘מגיע’ לאישה להיות נשיאת ארצות הברית?

הניו יורק טיימס (ושאר עיתוני אמריקה) מלאים בקינות איכה נפלה האישה הראשונה שהייתה מועמדת לנשיאת ארה"ב; האם איבר המין שלהן תורם לניהול טוב של המדינה? מדוע בכלל עלה לדיון הסוגיה הזו (אישה או לא אישה)? עושה רושם שהפמיניסטיות, טוענות; "יש לנו פות, מגיע לנו".
0
0
הילרי קלינטון | למה 'מגיע' לאישה להיות נשיאת ארצות הברית?
הילרי קלינטון | למה ‘מגיע’ לאישה להיות נשיאת ארצות הברית?

למה מצליחות נשים ב-70 מדינות להיות ראש מדינה (מרקל, טאצ’ר, גולדה מאיר, אינדירה גנדי) ורק בארה”ב לא מצליחה אישה להגיע לנשיאות? מאמר אחר מדבר על “תקרת הזכוכית” שנשים לא מצליחות לשבור ועל הייאוש והגורל המר של הנשים נוכח ההגמוניה של הגברים.טור 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

מדוע צריכים הבוחרים להסתכל בכלל על המין כגורם בבחירת נשיא? מה משנה בכלל המין של המועמד? מדוע ’מגיע’ לנשים להיות נשיא?

האם איבר המין שלהן תורם לניהול טוב של המדינה? מדוע בכלל עלה לדיון הסוגיה הזו (אישה או לא אישה)? עושה רושם שהפמיניסטיות, טוענות; “יש לנו פות, מגיע לנו“.

אם נשים רוצות נשיאה שיביאו מועמדת נורמלית. במקום זה הביאו; זקנה, שקרנית, מושחתת, רובוטית, מזויפת וטיפשה. אם זו המועמדת הטובה ביותר שהנשים הצליחו להעמיד – שישבו בשקט ויתחבאו מתחת לשולחן.

כולם מנתחים לעומק את הסיבות החברתיות-דמוגרפיות-כלכליות-תרבותיות שהביא לבחירת טראמפ. הם מחפשים את ההסבר מתחת לפנס… התשובה הרבה, אבל הרבה, יותר פשוטה; טראמפ נבחר מפני שהיה המועמד הטוב יותר מבין שני המועמדים הגרועים שהתמודדו. הילרי קלינטון היא בלתי נסבלת לחלוטין.

לא שיש לי משהו נגד נשים… כמה מהחברים הכי טובים שלי הן נשים… אבל המכשפה הזאת? ברוך שפטרנו.

ועוד… “אזהרת מסע” לארצות הברית

כידוע, הוציאה ארה”ב לפני מספר שבועות אזהרת מסע נגד טורקיה. משרד החוץ האמריקאי הורה, ב-29 לאוקטובר, למשפחות הסגל הדיפלומטי בטורקיה לעזוב בגלל המצב הבלתי יציב.

הוא גם מזהיר את אזרחי ארה”ב והתיירים שהמצב הביטחוני בטורקיה מעורער ולכן מסוכן להסתובב שם. בחודש ספטמבר, השנה, היו בטורקיה 60% פחות תיירים מארה”ב מאשר לפני שנה.

כעת טורקיה השיבה לה כגמולה; היא הוציאה אזהרת מסע לארה”ב. המצב בארה”במסוכן, נוכח המהומות וההפגנות עקב ניצחון טראמפ. לכן, אומרת ממשלת טורקיה, מוטב לאזרחים טורקיים לא לנסוע לארה”ב.

צודקים.

_________

הטור האישי של הבלוגר יעקב, מובא באדיבות מר מוטי (מרק) היינריךקו ישר – למה (כמעט) הכול עקום ואיך אפשר אחרת.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן